Just nu sitter jag ca 9timmars tågresa ifrån min burk så jag kan inte bifoga någon kod men jag tror faktiskt att det går endå, om inte annat så skickar jag upp lite kod om några dagar när jag är hemma igen.
Sidan i fråga ser ungefär ut såhär: #. Alltså en top, 3 celler i mitten och en botten. I cellen som ligger i mitten finns det lite kod och den kan endast ge två resultat, tex 0 eller 1. Om det blir 0 så skrivs tex "Nopes, fanns inget" annars så skrivs det ut något annat. Allt funkar fint förutom när det blir 0, texten skrivs ut men sidan laddas inte som den ska för botten-cellen laddas inte alls utan det verkar som om att allt bara stannar upp.
Antar att detta är ett simpelt fel så jag tänkte höra med er om ni vet vad det kan bero på?
Nopes, men det är ju en IF-sats så det finns ju ett 'End If' med i spelet. Men kan det verkligen vara därför? Kan inte minnas att jag vart med om det tidigare faktiskt :)
Nej faktiskt inte det heller, det är bara info från databasen som skrivs ut. Men vi lägger detta på is ett tag kanske så hör jag av mig sen när jag har lite kod att visa :) Tack endå!
voigtann1:
Hehe, är hemma på Lördag så då postar jag koden ;)
emsission:
Felmeddelande i källan? Det har jag aldrig vart med om, har iofs aldrig tittat efter i källen efter felmeddelanden eller menar du på att jag helt enkelt har kodat fel från start? :)
Alltså, 0 / 1 var mer ett exempel, sitter många mil bort från min burk så jag har lite svårt att minnas vad det var för kod. Menade mest på att det antingen finns något eller så finns det inte, sorry om jag skapade förvirring. Men som sagt, kod kommer på fredag natt eller lördag morgon ;)