ampyMedlem sedan feb. 20011 498 inlägg Hej!
Jag använder mig av Request.Querystring
på en asp-sida, så här ser länken ut:
<a href="inloggad.asp?vad=award">Award</a>
Och hit kommer man:
If Request.Querystring("vad") = "award" Then%>
fghgh<%
End If
Men man kommer inte till denna sida, det blir bara vitt och inget felmeddelande kommer. Vad kan detta bero på?
------------------
Ampy.cjb.net
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Har du kod ovanför detta?
Om så, prova att lägga detta kodstycke överst i ditt asp-dokument för att se till att det inte är koden ovanför som bråkar med dig.
Mvh,
------------------
42
ampyMedlem sedan feb. 20011 498 inlägg Nu funkar det, vad kan det vara som var fel i koden ovan?
------------------
Ampy.cjb.net
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Det kan man aldrig så noga veta, om man inte får se koden ovan. ;)
Mvh,
ampyMedlem sedan feb. 20011 498 inlägg Den koden är på över 1000 rader så du orkar nog inte läsa igenom den, men vad har du för teorier om vad som kan orsaka problemet?
------------------
Ampy.cjb.net
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg :e
Kan ju vara allt mellan himmel och jord! Går inte ens att spekulera i! Gröna marsmänniskor! :e ;)
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Uhm, kan vara någon if-sats som ligger fel kanske...
ampyMedlem sedan feb. 20011 498 inlägg Är det någon ASP-kunnig som har lust att kolla igenom hela texten och se om de hittar något fel. Jag vill hellls inte skriva ut hela texten här, kontakta gärna mig på ICQ.
------------------
Ampy.cjb.net
solbulleMedlem sedan mars 20015 287 inlägg Om det nu fungerar, är det inte bra då?
------------------
/solbulle
Hemmabio | Spelautomater | The Who