undrar om det finns ngn utvag nar det galler detta utan att anvanda qs... vill att da ngn klickar pa en lank som dar anchor texten ar: test , att man tar den anchor texten och sparar den i en variabel for att anvanda den pa sidan man har kommit till?
Menar du att om användaren klickar på en anchor-länk som skickar den till denna rubrik och sedan klickar där på en länk som går till en annan sida? Hur ska du kunna veta om användaren inte scrollat själv?
Eller har jag missupfattat allt?
villl inte anvanda qs, ur sokmotorsoptimerings perspektiv... google gillar inte qs... alltsa det jag vill ar att ha samma namn pa rubriken som anchor texten i sidan som anchor texten leder till, fallow me? ar detta mojligt?
För att skicka formuläret med en länk så behöver man köra JavaScript vilket sökmotorerna inte gör. Och överhuvudtaget så tror jag knappast sökmotorer postar formulär.
ok tack for era inputs, jag kor redan med ISAPI och har gjort om alla qs, men vill optimera den ett steg till och ha anchor texten mellan h1 taggar mm. det va just darfor jag fraga er om det fanns nagot satt att gora detta pa, men men tack for hjalpen i a f!
252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e