Hej! Jag vet att den härfrågan inte passar in här...fas jag behöver hjälp fort och det här är den mest besökta kategorin.....
Det har blivit ngt fel på min data *buhuh* sen jag laddade ner en NO CD key till ett spel som hette "Apxil32". Jag har tagit bort det helt från datan fast varje gång ja startar datan så kommer det upp flera pop ups "Kan inte hitta filen Apxil32 blablalba" klar tden inte kan för den finns inte...e de typ nått aoutstart på det pogrammet eller...hjääälp! =(
Om du går in i win.ini filen som ligger i din windows mapp så står filen med på nån rad så det borde bara vara att ta bort den därifrån men ta backup försäkerhets skull på win.ini.
------------------
/Dahlgren
"Det finns saker som man måste vara fackman för att inte förstå"
Ja, den filern fanns där mend et stod en massa..de här:
[windows]
load=
run=hpfsched apxil32.exe apxil32.exe
vad ska jag ta bort så att det försvinner?
run=hpfsched apxil32.exe apxil32.exe
Pröva med den raden eftersom det står run så tyder på att det är den eller finns filen på fler ställen?
Glöm ej backup
------------------
/Dahlgren
Det finns inte på flera ställen..så ska ja bara ta bort den raden?
Jag har backup på det men tänk om ja startar om datorn..och windows vill inte starta..då har jag ingen användning av den backupen....
Sant men om du har en boot disk så är det bara att lägga till baka filen från dos. annars kan du ju börja med att bara ta bort filnamnet från raden och låta resten vara kvar.
------------------
/Dahlgren