behöver hjälp.
Om man tittar på tex https://www.malarogk.se så kör ju dom asp .
Kan man på något sätt fräkt nog norpa all kod och få ett navigeringsystem som dom har fast på sin egen sida ?
Visst får man ändra lite text, men det gör jag gärna, eller kan man ladda ner liknande exempel någon annan stans..
Kan man på något sätt fräkt nog norpa all kod och få ett navigeringsystem som dom har fast på sin egen sida?
Ja, men om du gjorde detta på min sida skulle jag personligen söka upp dig och ge dig en fet smäll, så gör man inte mot en annan person som skrivit "egen" kod.
Varför uppfinna hjulet en extra gång......
Antagligen kan du inte "uppfinna hjulet en extra gång" så du måste istället sno kod, men du är på helt fel ställe om du ska fråga sådana frågor kan jag informera dig om.
men kände på mig att jag skulle få dessa svar, och jag tar det.
Jag ville inte reta upp någon om ni trodde det, men jag är uppfostrad att kopiera sådant som är bra och gratis, vare sig det gäller tex bygga hus, bygga siter, plus en massa andra saker.
Det finns så många som kan saker mycket bättre, så låt dom då
få fortsätta att vara duktiga på det, så kan jag försöka vara bäst det jag tycker är roligt.
Men jag får väl fösöka ge detta en chans dårå,
Någon som kan rekommendera någon site som är bra för nybörjare, jaja jag vet att google finns men jag är inte rätt person att bedömma om siten är bra för nybörjare eller inte,
men det tror jag att ni som är mer insatta kanske kunde svara på.
Är ganska övertygad om att det går o hitta ett liknande menysystem som någon vänligsjäl delar med sig av. Använd då en utav dessa istället för att "sno" kod.
funkar minst lika bra och folk slipper reta upp sig ;)