Har haft samma problem, vet inte varför men det hade förmodligen med iis:n att göra, så fort jag ftp:ade upp sidan på ett hotell funkade det!? är det samma för dig?
------------------
Mvh:
Johan
Små grodor är också grodor, men inte lika stora.
3 svar · 131 visningar · startad av theguru
Hej!
Jag råkat ut för ett märkligt fenomen och jag undrar om nån av er har varit med om liknande och vad ni gjorde åt det.
Jag har en applikation som är uppbyggd av aspsidor och com+ componeneter.
När jag går in på url så är sidan bara blank dessutom laddas den aldrig klart och inget felmeddelande dycker upp.
När jag säger att den aldrig laddas klart så menar jag att jag väntat en timme, men sidan står bara och snurrar.
Kan det ha med iis'en att eller nåt annat?
Har haft samma problem, vet inte varför men det hade förmodligen med iis:n att göra, så fort jag ftp:ade upp sidan på ett hotell funkade det!? är det samma för dig?
------------------
Mvh:
Johan
Små grodor är också grodor, men inte lika stora.
Nej, vi har själva hand om servrarna,
och har kollat inställningar och allt men ej hitta vad felet är.
Det konstiga är att sidan timar inte ens ut det är som att man inte kommer in i servern, men vi har testat att pinga emellan och det finns kontakt.
Det märkliga är att stoppar man komponenten och sedan startar den igen så funkar det ett tag och sedan går den ner igen. Har ni tidigare sett detta beteende och isåfall vad gjorde ni åt det.