cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Hejsan!
Det är så att jag är helt borta på allt vad som gäller ASP. Jag är ganska duktig på HTML, men skulle vilhja lära mig ASP. För att kunna fixa med databaser och allt vad det innebär....
JAg är väldigt snål och undrar om det finns någon gratis kurs online???
JAg kan ingenting, inte ens hur man börjar...
tack på förhand......
------------------
/Caze
Mika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Kolla in idg.se/webstudio/asp .
Dom duger väl, men jag rekomenderar dig att köpa en bok för man lär sig inte så mycket på Webstudios kurser:-(
/Mika3l
------------------
Laddar... ;-)
LarsGMedlem sedan dec. 200012 464 inlägg En serie artiklar om ASP
http://www.webavis.nu/html/sektioner/artiklar/asp/index.html
------------------
essentitia preter non sans multiplicandum
iceM2Medlem sedan mars 2001243 inlägg Vides kurs är bäste även om den kanske inte är lika pedagogisk som Webstudios
------------------
"Ni tre går och bildar en kvadrat" (Rolf Zetterlund under ett träningspass)
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg vad är vides kurser då... var finns dem... på vilken adres...
------------------
/Caze
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Det är den adress LarsG gav dig ovan.
Du kan också kika på Vides webbplats, http://www.webeye.nu för mer information, och där brukar nya avsnitt av hans kurs också dyka upp innan de kommer till webavis.
Mvh,
------------------
All your base are belong to me.
iceM2Medlem sedan mars 2001243 inlägg sorry om jag var lite otydlig! Om du sedan vill lära dig lite mer ändå, så är boken "Lär dig ASP 3.0 på 3 veckor" en excellent bok! Har lärt mig mycket av den och det mest man undrar över finns där, sedan är ju detta forumet kalas-bra när man fastnar i "skiten"...
------------------
"Ni tre går och bildar en kvadrat" (Rolf Zetterlund under ett träningspass)
Patrik81Medlem sedan okt. 2001538 inlägg Jag har alltid funnit att www.w3schools.com har varit lätt att förstå oh där finns en massa godis
- Patrik
------------------
Minds are like parachutes;
they only work when they´re open