En annan annons du hade ledde till ett webhotell med i mina ögon kanske inte den bästa reklamen att ha på sin sida ...fast, åsikterna är ju fria, men jag tror att det finns en hel del som har MYCKET att säga om den sortens reklam
cya,
Patrikb
------------------
'## -- second place is the first looser -- ##'
Ajajaj....det var som faan. Hoppas jag inte har bidragit till att nån har fått virus.
Jag hade faktisk ingen aning om att divxcrawler.com innehöll virus. När jag slöt kontakt med snuben som äger sidan så var det inget virus på sidan....bara omåttligt jobbiga popups.
Jag ska givetvis ta bort bannern
Sen angående bannern om webbhotellet är att jag "känner" snubben som äger det. En riktigt trevlig prick.
Okej, jag kan väl hålla med om att det kanske inte ger det bästa intrycket av att vara ett seriöst webbhotell men dom håller på bygga en annan sida nu som bara ska rikta in sig på webbhosting.
Hmm, såg nu att jag hade lagt upp zip-filen på gamla Telia, där den inte ligger längre... Tyvärr har jag inte någon kopia på hårddisken, för att jag tyckte att chatten sög. ;)
är det altså ingen som vet...jag tycker alla säger nåt annat, typ "ASP-chatt är dåligt, bla bla"
Nån måste ju veta om man ska använda Application eller inte.
Jorgen: mmm, java chatt är faan mycket bättre, men än så länge har jag inte kunskapen i java för att göra en chatt.
Sen gör det inte så mycket att den är dålig eftersom jag enbart ska använda den på min webcam-sida för att folk ska kunna snacka med mig
tack...äntligen ett vettigt inlägg ; )
vad rekommenderar du annar då....textfil??
för en databas kan ju knappast vara mindre resurskrävande än att använda Application
Det behöver inte sluka så mycket minne, sålänge du rensar och håller antalet "inlägg" begränsat. Att använda FSO tycker jag inte om, FSO är en seg metod.
------------------
Doesn't 'expecting the unexpected' make the unexpected expected? webeye.nu