webForumDet fria alternativet

Annons script lite olika krav

3 svar · 201 visningar · startad av age

ageMedlem sedan sep. 200115 inlägg

Har fått en liten fråga från förbundet angående ett litet annons script, eller litet är det väl inte, stort för mig litet för dig då. Du ska kunna göra detta med scriptet.

Kunden ska kunna.
1.1 Välja mellan köpes eller säljes ev utlåning med.
1.2. Ska kunna välja Hjälm, Axelskydd övrigt tex.
1.3. Ska kunna lägga till bild, och då skicka upp bilden till webmastern.
1.4 Ska få ett "annonsnummer" som han ska kunna skicka ett mail till webmaster som ska enkelt ta bort annonsen sedan.

Med automatik ska detta skapas
Ett mail som skickas till webmastern där han kan läsa annonsen och med ett klick på en länk få annonsen publiserad. Mailet ska ha subjectet med "annonsnumret"

Webmastern
ska kunna ha mailen sparade när han sedan får ett mail av en kund som vill ta bort en annons så ska han kunna gå tillbaka till mailen och klicka på en länk för att ta bort annonsen.

Det som bör finnas med är att du ska kunna bygga ut med eventuell mer utrustning, även kunna lägga till fler fält om just utrustningen.

MVH
Markus

Någon som ahr något förslag på Aspkod

McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg

age, det finns många här som kan detta. Problemet är att det du frågar om är en himla massa arbete.

Om du vill ha hjälp måste du nog ta fram en mall och fylla i så mycket infomation som du kan så hjälper vi till med de delar du inte kan.

Här är det inte bara att skirva en sida det handlar om många olika saker som du vill ha.

Ett färdigt system är alltid svårt att få....(oftast är det framtaget till ett företag som författaren av scriptet får pengar för)

Lättare att få hjälp när man behöver den på vissa specifika delar.

Hoppas att du inte tar illa upp... men det kanske känns bättre nu när du vet varför du inte har fått något svar.

------------------
McD- Burgers for the people!

www.McDz.net www.SweQuake.com

[Redigerat av McD den 09 sep 2001]

Jag bewr om ursäkt för mina frågor och tänker helt enkelt omformulera dom.

Dessa krav om är ovan tänkte jag lösa genom att först göra ett system där det är enkelt att lägga in annonsen dvs typ en ombyggd gästbok. Då kan man enkelt lägga in och läsa sen nästa moment så är det att lägga in så att det skickas till webmastern så han godkänne inlägget.

Är det en bra början

MVH
Markus

ber återigen om ursäkt

130 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.cf67ef55
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)