SicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg Det e väll inte omöjligt att göra en egen mail-server lr? (eller vad det nu heter) Man måste väll inte ha vissa rättigheter å bös för att få ha en sån lr?
Kan man länka typ en hotmail adress så den öppnas i min egna mail-server?
det heter inte mail-server va? vad heter det... glömde ordet på bokhyllan... men ni fattar vad jag menar va?
------------------
O Yeah!
I wouldn't if I couldn't
Omtagning.
------------------
Kolja heter haddock på engelska.
emissionMedlem sedan dec. 19996 721 inlägg Nej, jag fattar faktiskt inte.
------------------
/emission
If you see someone without a smiley, give them your colon.
SicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg hehe... jag försöker igen :)
Går det att göra en egen sida för att läsa mailen jag får... så att de mailen som skickas till min hotmail åxå visas i min egna mailbrowser... hajar ni nu?
------------------
O Yeah!
I wouldn't if I couldn't
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg Om du skulle kunna komma åt hotmail via pop3 så skulle det gå bra, men nu kan du inte det (eller hur?). Du kan förstås göra det, men inte utan extremt mycket merarbete och en löjligt dålig prestanda.
det heter inte mail-server va?
Nix :)
Klient skulle det bli i sådana fall.
------------------
God, root, what is difference? /Pitr
jorgenMedlem sedan feb. 20012 412 inlägg Det är nog em webmail anordning killen är ute efter, eller?
Jörgen :)
------------------
"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar."
SicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg Ok.. om vi säjer såhär då.. jag har alla rättigheter å all skit ... Typ telias lr vilken mail som hellst..
Går det att fixa en sån "klient"?
------------------
O Yeah!
I wouldn't if I couldn't
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Ja, till exempel med hjälp av en komponent som Jmail. Massor med info om den komponenten (som är gratis för privat bruk om jag inte minns fel) finns på www.dimac.se .
Mvh,
------------------
mördar-anders, det är jag.
SicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg DAnke danke...
Tur det e fler än jag som diggar "Cornelis Wreeswijk" .. lr hur @nders :)
------------------
O Yeah!
I wouldn't if I couldn't