Jag har gjort en sida där man ska kunna skriva ut postgiro blanketter ifrån en databas men jag har problemet att längst ner på sidan skrivs det ut vart sidan kommer ifrån, datum, titel på sidan och sida x/x
vet inte om det går på något annat sätt än att ändra inställningarna för skrivaren vid utskrift. Brukar finnas något val någonstans där man väljer antal ex av utskriften. Tror inte det går att fixa med ASP, men jag kan ha fel ;)
Sökte i forumet och hittade denna tråd från april som var exakt den frågeställning jag hade. Tyvärr fanns det inget svar men jag vill passa på att kolla om det är ngn som vet hur det kan gå till att slippa sidhuvudet vid utskrift?
Jag hade behov av att slippa sidhuvud och sidfot förut och den enda lösning som jag hittade efter många rundvandringar på forum och sidor här och där var att gå in på Utskriftsformat (i explorer) och ta bort det som står på sidhuvud och sidfot.
Det är ganska irriterande om man vill skriva ut något från en annan sida och så finns inte url:en med om man inte kommer ihåg den.
Borde ju gå att göra något VB-script eller liknande som tar bort detta.
------------------
Ingenting är omöjligt, bara en utmaning.
256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25