Någon som är insatt i remote scripting? är det svårt att använda? att lära? vad krävs för remote scripting?
------------------
sdfsdf
5 svar · 288 visningar · startad av eddy1
Någon som är insatt i remote scripting? är det svårt att använda? att lära? vad krävs för remote scripting?
------------------
sdfsdf
Jag skriver som alla andra här omkring:
http://msdn.microsoft.com/scripting/
Alla verkar vilja använda det, men ingen gör det.
Kanske folk börjar bli rädda för Microsofts nya, bättre, större, starkare, mer skalbara, implementationsvänliga, flerplattformsfunktionella, superduper ninja ultra plus-grejjer som de utvecklar.. :e
Men vad vet jag? :)
------------------
I have comed to take what is rightfully mine. Existence in eternity. And all i need is your creditcard number. | Existence
[Redigerat av OveRRidE den 13 aug 2001]
Jag har bara hajjat halva biten men jag tror att man inkluderar en bit java i de sidor man skickar till clienten och på så sätt kan få scriptet att hämta data direkt från servern utan att behöva ladda om.
Några användningsområden är validering av formulär och då man vill kunna uppdatera sidan utan att ladda om.
Janspeed--> är det inte bättre att använda Java direkt, så slipper man dessa konstigheter? :e
------------------
*** Var går gränsen mellan långa kortbyxor och korta långbyxor? ***
Om man vill åstadkomma RS med Netscape, så måste man använda Java, men i IE behövs det inte.