TobbsterMedlem sedan mars 2001309 inlägg Jag skulle vilja ha en länk på min sida som om man klickar på den tilldelar en sessionvariabel ett värde typ true och nästa gång man klicka på den så ska den bli false.....själva klickandet skulle ju gå att fixa med javascript men det går väl inte att sätta en sessionvariabel med javascript....
------------------
Är man medlem på WF så behöver man inga vänner !
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Nä, du måste ladda in sidan (eller en annan) igen.
------------------
Vide rox = new Vide();
rox.learn("C#");
webeye.nu
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 875 inlägg remote scripting @ Vides?
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=19" TARGET=_blank>Skulle du äta på restaurang, om det var rökförbud?
</A>Varför blir mina isbitar inte lika klara som i reklamen?
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Jo, med Remote Scripting går det förstås... men den tekniken är brutalt jobbig enligt mig... speciellt med tanke på det lilla Tobbster försöker att åstakomma... :)
------------------
Vide rox = new Vide();
rox.learn("C#");
webeye.nu
TobbsterMedlem sedan mars 2001309 inlägg Nu märks det att det blev en batalj mellan två giganter.....
För oss dödliga vad innebär remote scripting ..Förmodligen inger jag ska ge mig på men det kan alltid vara roligt att veta..!!!
------------------
Är man medlem på WF så behöver man inga vänner !
[Redigerat av Tobbster den 09 aug 2001]
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg Ehhh... varför inte ändra en application varje gång någon klickar och sedan lägga det i en session?
------------------
Peter D
[r] Felstav :e
[Redigerat av Pace den 09 aug 2001]
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg Remote Scripting: http://msdn.microsoft.com/scripting/remotescripting/default.htm
------------------
Vide rox = new Vide();
rox.learn("C#");
webeye.nu
OveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Response.Status = "204 No Content"
Session("Stridsbäver") = "Cool"
:q
------------------
I have comed to take what is rightfully mine. Existence in eternity. And all i need is your creditcard number. | Existence
[Redigerat av OveRRidE den 10 aug 2001]