Vill lära mig ASp och VB-script men vet inte hur detta skall gå till. Det verkar svårt och jag måste tydligen ha en server. eller? jaja. Finns det nån som hjälper mig gratis blir jag överlykclig.
------------------
Don´t Spoil My Sabotage
5 svar · 141 visningar · startad av Qeso
Vill lära mig ASp och VB-script men vet inte hur detta skall gå till. Det verkar svårt och jag måste tydligen ha en server. eller? jaja. Finns det nån som hjälper mig gratis blir jag överlykclig.
------------------
Don´t Spoil My Sabotage
http://www.idg.se/webstudio/asp
Finns allt du i stort sett behöver veta. Men se upp! Scripten som kan laddas ned är sämre än nåt annat!
------------------
Peter D
Måsta hålla med pac, webstudion är inget bra!!! Det finns bra böcker från pagina, läs och börja skapa, när du kör fast så fråga här på wF! Nått som är bra att börja med är att progga en comunity, inte kul, men man lär sig!
------------------
Data-Doktorn
Min egen musik!
Mitt coverband
Det här har varit uppe mycket nu på senaste tiden och jag tror vi kommit fram till något liknande.
Testa med att börja läsa lite på www.idg.se/webstudio
RÖR EJ SCRIPTEN!!! ;)
De har klacificationen: Värdelösa!
Sen efter det som har den eminenta wf-gurun Vide en ASP-skola www.webeye.nu där du kan lära dig resten som du behöver kunna.
Efter dem så bör du ha kommit en bra bit in i Webdjungeln.
Och än en gång. Välkommen till Webforum
------------------
MVH // Cyprys
Cyprys
Synd att du inte kan köpa en voodoojordglob och sedan snurra på den fort som fan och skrämma skiten ur alla.
Det här har varit uppe mycket nu på senaste tiden och jag tror vi kommit fram till något liknande
Du har så rätt så!! :f
------------------
Peter D