jag får det att fungera om jag använde en fysisk sökväg såsom F:\inetpub\wwwroot\bla bla, men inte så som jag gör just nu för stunden, vilket är den metoden jag helst vill använda, men om det inte går får jag väl klara mig utan det
Jag har löst det problemet :)
Men däremot stötte jag på ett annat problem, som jag har hållt på att söka på wF om, det är att jag vill skriva över den redan existerande bilden som finns i mappen med det namnet!
men har inte lyckats komma underfund med hur det ska gå till, det enda som sker är att jag får ett felmess om att filen redan existerar!
Det finns inget möjlighet att be servern ersätta den gamla filen med den nya filen med hjälp av metoden MoveFile. Du får i stället kolla om filen finns, och om filen i så fall finns så tar du bort den.
Det finns inget möjlighet att be servern ersätta den gamla filen med den nya filen med hjälp av metoden MoveFile. Du får i stället kolla om filen finns, och om filen i så fall finns så tar du bort den.
Jag får inte riktigt "FileExist" att fungera, jag får inget felmeddelande, utan den fortsätter till movefile, där jag får felmeddelande om att filen redan finns!