erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg SQLStmt = "SELECT Contacts.PosNo, Contacts.CustomerID, Contacts.Title, Contacts.FirstName, D1.PosNo, D1.CustomerID, D1.CompanyName, Contacts.MiddleName, Contacts.LastName FROM (D1 INNER JOIN Contacts ON D1.CustomerID = Contacts.CustomerID) INNER JOIN CountryRep ON D1.CustomerID = CountryRep.CustomerID WHERE Contacts.PosNo = "& PosNo &" GROUP BY Contacts.PosNo, Contacts.CustomerID, Contacts.Title, Contacts.FirstName, D1.PosNo, D1.CustomerID, D1.CompanyName, Contacts.MiddleName, Contacts.LastName"
Borde inte detta stämma ? Jag får ut tex
SELECT Contacts.PosNo, Contacts.CustomerID, Contacts.Title, Contacts.FirstName, D1.PosNo, D1.CustomerID, D1.CompanyName, Contacts.MiddleName, Contacts.LastName FROM ((D1 INNER JOIN Contacts ON D1.CustomerID = Contacts.CustomerID) INNER JOIN CountryRep ON D1.CustomerID = CountryRep.CustomerID) WHERE Contacts.PosNo = 295 GROUP BY Contacts.PosNo, Contacts.CustomerID, Contacts.Title, Contacts.FirstName, D1.PosNo, D1.CustomerID, D1.CompanyName, Contacts.MiddleName, Contacts.LastName
Eller är det några paranteser som saknas
help !
------------------
Våga lek med dig själv
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg vad är problemet?
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
can i borrow your goat?
</A>
LarsGMedlem sedan dec. 200012 464 inlägg Vad är problemet? Det är ju inget syntaktiskt fel i sql-satsen.
------------------
essentitia preter non sans multiplicandum
erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Får felmeddelandet, om att den inte hittar någon post. Men jag har kollat i access och där kan man titta att det visst finns en i contaact perfekt inskriven och relaterad till d1 tabellen samt i CountryRep.
Skit konstigt, får antingen är bof eof eller så finns det ingen relaterad post. Men det gör det visst det..
------------------
Våga lek med dig själv
emissionMedlem sedan dec. 19996 721 inlägg CountryRep-tabellen är bara med för att hålla fast relationen, eller?
Skit konstigt
Har du något tips på hur jag ska göra det? :)
erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Emmision, mm får samma meddelande om jag tar bort den oxå
Prova att skita samtidigt som du står på händerna ;)
------------------
Våga lek med dig själv
[Redigerat av erka den 25 jul 2001]
erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg Ehhhhh ? Nu idag när jag kom till jobbet provade jag att köra sidan igen. Det fungerade ????!!!
Varöfr bråkar alltid IIS med mig nu för tiden ? Så fruktansvärt märkligt att jag blir helt paff. Lixom ska man om ett script inte fungerar vänta en dag, sen fungerar det ?
Varför händer alltid detta mig ;)
ja ja så var det problemet ur världen
------------------
Våga lek med dig själv