MattiasMedlem sedan mars 2000205 inlägg Av någon anledning fungerar inte ASP-filer med FileSystemObject på min IIS. När jag använder en fil med FileSystemObject, så laddar IE i evighet utan att något händer. Efter att jag testat en fil med FSO kan jag inte heller nå andra filer på servern, utan måste starta om datorn för att servern skall fungera igen.
Jag vet att det inte är något fel på koden eftersom jag testat den på andra servrar utan problem.
Någon mer som upplevt detta fel och vet vad det beror på och ev hur det kan åtgärdas?
Tacksam för svar!
// Mattias
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg Jag har haft samma problem med PWS, fast inte vad gäller FSO. Det var snarare när jag bytte db-driver (tror jag :l ) som webbläsaren bara stod och grötade sig - oavsett om websidan hade någon serverkod eller inte.
Enda lösningen för mig var, som du säger, att starta om datorn. Testa att installera om IIS, det brukar funka.
------------------
Peter D
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg jag vet inte hur det kommer sig eller hur det åtgärdas, utan bara tipsa om att du med största sannolikhet inte behöver starta om datorn då detta händer, utan endast köra en restart på IIS:en.
mvh,
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
can i borrow your goat?
</A>
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg Omstart på PWS gör iaf ingen skillnad, inte ens om jag försöker krascha fanskapet...
------------------
Peter D