99kronor hotellet vad händer ?
Jag undrar om någon här vet vad som händer med webbhotellet 99kronor, deras mailsystem funkar väldigt sporadisk sen ett bra tag och deras support som var utomordentlig förut har helt upphört. Man får inget svar varken via webben eller på direkta mail som skickas till supporten
Någon som vet något om dom och vad som händer ??
funderar på byta webbhotell (har många kompisar som funderar på samma sak)
/Snowman
Kan säga att problemet med kundtjänst håller på att ordnas. Vi har haft det en aning rörigt den senaste tiden; ett mail om detta kommer att gå ut under morgondagen.
Mailsystemet har fungerat sporadiskt på en server, elvis.99kr.com och det bör vara löst inom kort.
Ha tålamod ett par dagar till så ska du se att allt löser sig.
-F
tack felix för dit svar, men det som oroar mig (som kund hos 99kr) är att det har varit problem lite för länge och att 99kr inte svara överhuvudtaget på support frågor varken via mail eller via webben.
har en fråga via webben som är 11 dagar gammal nu och den regsitrerade jag som brådskade :-( (ang. mailproblemen)
Att ha tekniskt strul kan hända alla men då borde man ha skicka ut massinformation om vad som händer fortlöpande.
Hoppas att 99kr kommer att få till supporten och mailserver problemen för jag måste säga att jag har tyckt väldigt bra om hotellet och kan 99kr fortsätta som dom gjorde tidigare så kommer jag aldrig att lämna "hotellet".
Hälsningar
Snowman
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggHm.. & exakt hur svårt är det för 99:- att fakturera en privatperson alt ta betalt i förskott..
Klarar man inte det & är ett modernt IT-företag så vet jag inte vad man gör på marknaden öht?
Det handlar säkerligen inte om svårigheter men som Felix antytt tidigare är deras system automatiserat och är det bara kontokort/kreditkort och dylikt som gäller. Med andra ord är det nog inte en fråga om kompetens utan affärsmässiga prioriteringar.
patrickpolly har helt rätt.
Det handlar absolut inte om kompetens, vi tar emot betalning mot faktura för andra tjänster och har bra system för sådant.
Men då våra system är till stor del automatiserade och 99Kronor.com's affärsmodell till stor del bygger på detta så skulle det inte vara lika lönsamt med att ta betalt mot faktura.
Varma sommarhälsningar!
-F
Kan säga att problemet med kundtjänst håller på att ordnas. Vi har haft det en aning rörigt den senaste tiden; ett mail om detta kommer att gå ut under morgondagen.
Mailsystemet har fungerat sporadiskt på en server, elvis.99kr.com och det bör vara löst inom kort.
Ha tålamod ett par dagar till så ska du se att allt löser sig.
-F
Hoppas strulet med kundtjänsten ordnar sig, så den blir lika kanon som den var för några månader sedan. :e
Då är det bara att vänta på det utlovade mailet.
(har inte fått det ännu)
M.v.h Erik, psychofrog.se