skaffade det för några månader sen, men jag la ner rätt fort.... jag vet inte hur det är nu, men då jag tittade lite på det så kunde man inte ens betala en teleräkning till Telia då de inte fanns med som företag.
tanken är nog god, men för att betala räkningar fungerar det nog oftast lika bra med banken direkt (om man har tillgång till e-faktura eller autogiro)
Man ska också kunna skicka krypterade epost meddelanden till
privatpersoner.
Det kanske är bra, men de flesta känner nog inget behov av detta istället för vanliga brev.
Men det tar ju tid att ändra folks beteenden.
På min websida är jag affiliate åt e-postboxen och får några kronor när någon anmäler sig, och det är inte många som anmält sig, men det kanske kommer med tiden.
Det är ju det med hönan och ägget...
om det är för få anslutna företag vill ingen använda det och företagen vill inte ansluta om folk inte använder det.
Har för mig det är rätt dyrt för företag att vara anslutna, även om det är lite billigare för dom än att skicka vanliga brev...
Tack för informationen, får helt enkelt testa och se om det funkar bättre nu än för några månader sedan, är gratis så man bör inte förlora något på att testa.
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e