ja och då lyckades den personen väldigt dåligt!
Vad har hänt med sidan, det verkar vara någon som försöker vara rolig.
9 svar · 615 visningar · startad av Webber2003
ja och då lyckades den personen väldigt dåligt!
Japp verkligen o nu kom följande upp: Internal Server Error
Jag tycker inte den var så speciellt rolig. En annan font en Times hade varit att föredra.
Re: Ang susning.nu
Webber2003 skrev:
Susning är en Wiki, vem som helst kan skapa en ny version av innehållet, men det brukar återställas snabbt av andra besökare.
mozilla skrev:
Jag tycker inte den var så speciellt rolig. En annan font en Times hade varit att föredra.
Susning innehåller en väldig mängd användbar information, jag tror inte att så värst många bryr sig om vilken font som används, det är liksom inte det viktiga...
mozilla skrev:
sgtpepper skrev:
Susning innehåller en väldig mängd användbar information, jag tror inte att så värst många bryr sig om vilken font som används, det är liksom inte det viktiga...
- Lustmord anyone... :e
mozilla skrev:
En annan font en Times hade varit att föredra.
Eftersom man kan använda sin egen css-fil så kan du få den att se ut nästan hur du vill.
Asterix skrev:
mozilla skrev:
En annan font en Times hade varit att föredra.
Eftersom man kan använda sin egen css-fil så kan du få den att se ut nästan hur du vill.
aha, nice det visste jag inte :e
Men mitt inlägg var inte menat i en sådan seriös ton, jag vet att susning kan vara bra att hitta information på.
Asterix skrev:
Använda sin egna css-fil, hur då?
Webber2003 skrev:
Asterix skrev:
Använda sin egna css-fil, hur då?