I mitten av augusti 2002 la man ner Megadomain.net men enligt deras hemsida så är den åter på väg tillbaka. Men så mycket verkar inte hända för den senaste nyheten är 16 november.
Ja har försökt att få kontakt med de o frågat när sidan kommer upp eller om man kan få vara med och hjälpa till men får aldrig något svar.
Efter att mitt inlägg skrevs skrevs så har man från Megadomain´s sida valt att uppdatera nyheterna, det är ju naturligtvis positivt men detta ger självklart inte svar när den kommer upp.
Jasså det säger du m_soderlund, jag har dock inte hittat någon sådan form av information. Därför att det är många som använder sig av Webforum.nu så tänkte jag att det kan ju inte vara farligt att fråga eller :e.
Jasså det säger du m_soderlund, jag har dock inte hittat någon sådan form av information. Därför att det är många som använder sig av Webforum.nu så tänkte jag att det kan ju inte vara farligt att fråga eller :e.
Har du även provat att ställa en fråga i Megadomains forum? Kollat lite bland inläggen där?
Jag såg bara idag att:
- de söker en tjej
- de vill ha någon medarbetare
252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e