EesraMedlem sedan okt. 2000101 inlägg Frågan#1 Har konto hos Loopia där jag kör php, mySQL. De senaste dagarna har min sajt varit OTROLIGT trög. Någon annan loopia-kund som upplever samma sak?
mvh / esra
SsnajgelMedlem sedan juni 2001845 inlägg Jag har min domän där. Har iofs ingen site uppe, kör mailen därifrån, webmail och imap men har inte märkt nån skillnad sen tidigare.
AaleborgMedlem sedan jan. 20013 341 inlägg Vad har du för ISP?
Telia har varit upp o ner dom senaste dagarna, kan vara förklaringen.
LLBCMedlem sedan jan. 2003146 inlägg Re: Loopia?
esra skrev:
Har konto hos Loopia där jag kör php, mySQL. De senaste dagarna har min sajt varit OTROLIGT trög. Någon annan loopia-kund som upplever samma sak?
mvh / esra
Inte nu, men i höstas segade alla sidor som var kopplade till mySQL. Nu funkar det perfekt. Maila och fråga.
EesraMedlem sedan okt. 2000101 inlägg Underligt. Har inte fått någon bra förklaring men nu flyter det på bättre. :)
HhagklintMedlem sedan aug. 2003198 inlägg Jag har min domän och mitt webbhotell hos Loopia. Allt har fungerat jättebra, inget strul.
MelittaMedlem sedan sep. 2003448 inläggHar min site hoss loopia och har också upplevt en smula tröghet här ett par dagar, pratat med loopia men dompåstår att det inte är nå problem :/