Jag fick scream för en vecka sedan och det funkar inde alls!
kilobitten glider lika bra som en skida på bar mark, inte alls!!
Jag har en download på ca. 20k och uppload på ca. 10k
hur kan detta bara vara sant???
mitt 2,5Mbit funkade mycket bättre än detta skiten!!
När man ringer bostreams felanmälan så säger de att det är inget
fel och jag har ingen garanterad hastighet. Nee visst men lite valuta för pengarna kan man väll kräva eller??!
Jag tänker ju inte betala nått föränn jag får lite kvallite!!
Jag testade att pinga min gateway och det var ingen rolig syn!!
av hundra skickade paket så tappar man 25% och tiden ligger på ca 400ms.
Nää skäms bostream det är inte nått skrik i min lina snarare en döds viskning!!!
:x :x :x
Jag får inte 26 mbps som de gjorde reklam för. Snarare 6-7 mbps när jag testar. Pingar jag min gateway, blir responstiden 3-4 ms. Men eftersom jag inte bor så nära närmsta telestationen som bostream har sagt krävs för toppfarten, antar jag att jag inte har något att klaga över. Även om de har nämnt 26 mbps i reklamen, har de ju faktiskt inte lovat att det alltid kommer gå så fort.
jag bor inte heller 300m ifrån. enligt deras mätning så har jag 450m och då skall man komma upp i 13Mbit säger de men jag är ju inte ens i närheten utav det jag hade innan!!
äntligen så har jag fått bostream att erkänna att det är nått fel på deras tjänst!! JIPPI!
Så nu ligger hela skiten nere sedan 3 dagar tillbaka FY F-N.
Varför hoppade man på tåget från början? man skulle ha väntat tills allt var testat och klart!! Suck!
Fick scream igår och testade hastigheten på konsumentverkets sida och fick 7 ned och 0,7 upp, detta är ju bedrövligt då jag bor 600 m från telestationen. De lovade mig minst 12 när jag ringde dem. 0,7 är ju hutlöst dåligt.
Jag får runt 6-7 ned och 0.7 upp.. Max 8 ned och 0.7 upp så för mig har jag fått mer eller mindre det dom sagt.. Dock bor jag över 3300 meter ifrån stationen (Bor i en kommun, stationen i en annan)