Eftersom att de har mycket billigare domänpriser än mitt webbhotell tog den snåle typen inom mig över och jag beställde en domän hos dem. Jag har ingen möljlighet att ändra DNS själv, så de gjorde det åt mig. Det funkade rätt länge, men när mitt webbhotell (hemsida.net) flyttade över min sida till en annan server fick jag problem eftersom att de inte kunde fixa DNSen. Så jag fick göra det själ. När jag nu inte kan ändra den själv så skickade jag ett mail till Theland om att de skulle ändra, eftersom de själv lovat att de ändrar DNSen om jag mailar dem. Och det gjorde dem. Inte. Jag skickade efter säkert mer än en månad en påminnelse, och de har fortfarande inte gjort något. Detta betyder såklart att jag inte kan använda ftp mot min sida. D-Å-L-I-G-T!
Beställde en domän (2 december) på webb.theland.se och allt verkade frid och fröjd. Men efter att ha betalat fakturan (12 december) så har INGENTING hänt. Har även skickat ett mail till info@theland.se (19 december), men inget svar och domänen verkar inte heller vara registrerad än..