Sökmotorn Google kan vara roligare än man kan tro ;) . Söker man exempelvis på "ett fullständigt misslyckande" på engelska "miserable failure" så kommer man till Vita huset med en biografi om presidenten.
Någon annan som vet något kul man kan söka på med denna roliga webbtjänst ;) .
Jag upptäckte för någon dag sedan att det gick att skriva in matematiska uttryck och storheter (vilket format man vill). Senast idag häpnade jag när jag skrev "speed of light in kilometers per hour" och fick till svar "the speed of light = 1.07925285 × 1^9 kilometers per hour" :)
Jag upptäckte för någon dag sedan att det gick att skriva in matematiska uttryck och storheter (vilket format man vill). Senast idag häpnade jag när jag skrev "speed of light in kilometers per hour" och fick till svar "the speed of light = 1.07925285 × 1^9 kilometers per hour" :)
Cooooolt!! Jag älskar Google, den överlägset bästa webbtjänsten IMHO. Perfekt funktion för att omvandla skumma engelska enheter till det metriska systemet, nu vet jag t.ex vad jag väger i enheten stones, som britterna envisas med att använda som viktenhet för personvikter.
Jag hittade förresten en bok på Amazon som verkar intressant angående Google, Google Hacks.
306 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25