Billigt, men lite bandbredd, lite utrymme..
https://www.aleborg.se kanske är ett roligare alternativ?
Min personliga erfarenhet & intuition till Spray = Lekstuga. ;)
12 svar · 527 visningar · startad av Blues
vilken erfarenhet finns det av sprays webhotellpaket, silver, guld eller platina?
tillgängligheten, supporten mm
Tacksam för svar
Billigt, men lite bandbredd, lite utrymme..
https://www.aleborg.se kanske är ett roligare alternativ?
Min personliga erfarenhet & intuition till Spray = Lekstuga. ;)
Skicka ett par mail till dem vid olika tillfällen med frågor om deras tjänst för att se hur snabbt/långsamt de svarar. :)
Har en kompis som har guldpaketet, vet inte hur support och sånt är men sidan är seg som f*n ibland.
I en vecka så kunde sidan inte ansluta till databasen fast inget hade ändrats och supporten hittade inget fel, sen hoppade det lika plötsligt igång igen...
Så jag skulle inte anlita dom.
oJones skrev:
Här hittar du en jämförelse exempelvis.. finns säkert fler där du enkelt ser vad de olika erbjuder.
Sådana listor som webbhotell visar ska man inte lita särskillt mycket på. Då är det bättre om man hittar ngn lista ifrån en sida som inte driver eget webbhotell. Listan hos netland stämmer t.ex. inte...
Qimen, vad är det som inte stämmer? Är det något i listan som är felaktigt rättar vi självklart till felet så fort vi fått kännedom om det.
netland.se skrev:
Qimen, vad är det som inte stämmer? Är det något i listan som är felaktigt rättar vi självklart till felet så fort vi fått kännedom om det.
POP3-utrymme 25*25
Får man alltså 625 mb plats på varje pop konto?
greyhound skrev:
netland.se skrev:
POP3-utrymme 25*25
Får man alltså 625 mb plats på varje pop konto?
jag förstår det som att man får 25meg per pop3konto
och man kan ha 25 st.
så totalt 625 meg i pop3
Det stämmer att man har 25 mb utrymme per konto och 25 e-postkonton. Gränsen är satt så att man i inte ska behöva bekymra sig över att utrymmet ska ta slut.
I praktiken använder kunden sällan alla konton, och allt utrymme.
då va det uträtt och då stämde det.
jag ser inga oklarheter i det i alla fall.
inte ens innan förklaringen.
Man får ingen mysql-databas i baspaketet hos aleborg...