webForumDet fria alternativet

Webbutik som säljer Tiger eller J.Lindeberg

Webbhotell & domäner

6 svar · 444 visningar · startad av lergell

Medlem sedan sep. 20001 943 inlägg
Frågan#1

Hmm, har kollat runt lite i stan (Göteborg) på bland annat Solo och NK. Skulle vilja ha enkla t-shirts av märkena ovan. Någon som vet om det finns några webshoppar som säljer dessa?

Mvh
David

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Nää, jag tror inte att det finns. Tiger är jag osäker på, men Johans kläder hittar man nog inte på nätet. Jag har letat tidigare, men inte hittat något. Och att hitta J.L.-kläder på NK och Solo? Nä, kom upp till hans butik i Stockholm - mycket schysstare kläder. :)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Lite onödigt och åka upp till Stockholm för endast T-schritarna, men skulle han handlar mer skulle jag också tipsa honom att åka till Sthlm ;)

Medlem sedan sep. 20001 943 inlägg

Jo, det skulle vara något. Hittade faktiskt lite på Brothers med, trodde inte att de hade Lindeberg där inte ;)

Var i och för sig inte mycket, får helt enkelt ta och besöka butiken när man är i Stockholm. Trist att det inte finns någon webbeutik som säljer lite märkeskläder.

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Flyttad från Cafét

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

caze skrev:

Lite onödigt och åka upp till Stockholm för endast T-schritarna, men skulle han handlar mer skulle jag också tipsa honom att åka till Sthlm ;)

Ja, såna finns nog endast i tyskland ;)

Medlem sedan okt. 20031 113 inlägg

Om det exempelvis är ngåon webbbutik som säljer Tiger kläder så är väl det enklaste att gå in på http://www.tigerofsweden.com och fråga. De borde väl veta det ;)

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)