hmm, trodde man skulle kunna ringa till fasta telefoner ju ;)
snacka har man ju kunnat göra länge genom msn, icq, ventrilo osv...
23 svar · 1 200 visningar · startad av Dryden · sida 2 av 2
Någon här som har lekt med Skype? skype.com skrev: Skype is the next phenomenon from the people who brought you KaZaA. Just like KaZaA, Skype uses P2P (peer-to-peer) technology to connect you to other users – not to share files this time, but to talk for free with your friends. Jag och dho testade det tidigare ikväll och efter några minuters snack så tyckte i al
Läs frågan i sin helhet →hmm, trodde man skulle kunna ringa till fasta telefoner ju ;)
snacka har man ju kunnat göra länge genom msn, icq, ventrilo osv...
Jag trodde själva meningen med internet var att man slipper höra folks röster! :e
Jag ska naturligtvis testa Skype, trots att det inte är Microsoft som tillverkat det.
Testade det alldeles nyligen.. superb ljudkvalité. Ska definitivt använda det i framtiden om fler personer skaffar det.
Vore kul om de kunde erbjuda en N2P (Net2Phone) liknande tjänst också, där man kan ringa via Skype till vanliga telefoner för den vanliga avgiften eller något lägre.. då skulle de nog locka fler användare. Kan iofs vara svårt då det är ett internationellt erbjudet program, men inte omöjligt..
Enligt dom på Skype så håller dom på kollar om det finns nån lösning på Net 2 Phone lösning. Och den delen kommer ju att kosta lite då.
och som sagt problemet där har jag för mig va hur man ska betala
i olika länder och så.