Jaha. Hittade en sida som förvisso är rätt snygg men saknar en del relevant information. Är momsen inkluderad i priserna exempelvis?
Någon som har någon erfarenhet av detta ställe? Det är alltså domänregistrering jag är ute efter, inget annat. Dom har samma leverantör som min nuvarande leverantör (hm..), så på den fronten tror jag inte det är några problem.
Varför inte registrera en domän hos en som är bra?
:e , på dig låter det som att Domain Expert skulle vara dåligt ?
Skämt åsido, Domain-Expert ingår under samma paraplyorganisation som WhoxHosting, WhoxBox, WhoxNetworks samt Server Expert.
Alla sajterna representeras av ett svenskt företag (ej enskild firma).
Vi som driver detta är 9 personer i åldern 21 till 45. Allt från rena datornördar till ekonominördar.
Sen att vi tar 99:- för en domän, och namecheap tar ~8.95 eller vad det är, är vi dåliga då :q
Kanske man ska betala dom där extra kronorna för att få svensk telefonsupport mellan 09 och 22 och mailsupport större delen av dygnet. (nån av oss tokstollar är alltid vakna).
Till surfaren, sidan plockades ner just p.g.a dom sakerna du nämner, plus att alla sajter skall få en gemensam layout.
Vet inte om det finns så många kunder på webforum, då domain-expert startades för knappt en månad sedan.
Men med tiden kanske det finns några utlåtanden från andra som kan säga om vi verkligen är dåliga, eller om vi sköter oss som man bör göra :birp
Vad du insinuerar eller försöker komma fram till har jag ingen aning om, för mig är det inte intressant heller.
Har du något ytterligare du vill kväka ur dig kan du göra det på telefon eller e-post.
Förpesta inte resten av ev. läsare av denna tråd med liknande påhopp.
Tänk va illa det kan bli, och va lätt man kan bli irriterad !?
Det här är ett forum, där är det fler än du som läser.
Jag citerade en rad som du skrev, följt av "skämt åsido"
sen att jag glömde en tom rad, innan jag beskrev vad det var vet jag inte om det är nåt att haka upp sig på.
""Personer som tror dom är nåt""
Vad har jag försökt vara ? har jag utgett mig för att vara nåt jag inte är, har jag utgett mig för att erbjuda saker jag inte har ?
Om jag hade varit en sådan person som du beskriver, "" som tror att dom är nåt"" , vilket hade varit att jag trott att jag kunde sköta företag och kundhantering.
Om det nu varit så, varför existerar då mina företag efter 2år ?
Du ByMarie behöver inte alls svara på detta, jag tycker mesta du gjort dig själv pinsam.
Men det kanske är jag, som "bara tror jag är nåt" som har fel, och det är jag som är pinsam...
Alla kan väl vakna på fel sida, antar jag...hmm...
Det behövs iallafall fler domänaktörer på den svenska marknaden. Med billiga domäner vill säga. 99 kronor tycker jag låter som ett helt okej pris. Men det är exklusive Persson, va?
Det behövs iallafall fler domänaktörer på den svenska marknaden. Med billiga domäner vill säga. 99 kronor tycker jag låter som ett helt okej pris. Men det är exklusive Persson, va?
Jag råkar heta Persson i efternamn, och jag medföljer inte i köpet.
Skulle inte min fru gilla. :h
Däremot är det inkl.moms.
Jag råkar heta Persson i efternamn, och jag medföljer inte i köpet.
Skulle inte min fru gilla. :h
Däremot är det inkl.moms.
Haha.. "Gumman, jag gjorde nått dumt idag.." "Å Nej, sålde du dig för 99:- nu igen?"
För Decibel är väl en av dom som brukar ställa upp och hjälpa folk mest här på internet och webbtjänster.
sen om man inte gillar hans sida så behöver man inte göra masa på hopp på honom.
så till Decibel jag och säkert många andra e på din sida och uppskattar väldigt mycket det du gör för dom flesta...