Undrar ifall det e någon som vet ett bra ställa där man kan ladda hem ett Community som man sen kan lägga ut på sin egna server och fixa till......
Eller e det någon som har något liggande på sin HD som vill dela med sig.....
Alltså jag vill ha ett snyggt och en med massa funktioner i, Inte ett vanligt standard community med Gästbok, forum, vänner lista.... Utan med mer funktioner....
Hoppas det e någon som vet var man kan ladda ner ett sånt?
Hör av er.....
För den summa du tänkt betala så får du nog räkna med att du får ett "lite sämre" community (om du inte vill göra ett själv).
Vad är det för extrafunktioner du vill ha? Svårt att gissa sig till. :)
Nu är det ju inte bara skillnad i connectionstrings mellan Access och MySQL, så skulle det gälla ett stort och flådigt community så har man att göra rätt länge med att skriva om SQL-satser, skulle jag kunna tänka mig.
Nu är det ju inte bara skillnad i connectionstrings mellan Access och MySQL, så skulle det gälla ett stort och flådigt community så har man att göra rätt länge med att skriva om SQL-satser, skulle jag kunna tänka mig.
Det beror på hur dessa SQL-satser ser ut! I de flesta fallen är de rätt lika varandra, förutom om man ska använda sig av ex. LIMIT...
Hade en community som kunnde använda 4 olika relationdatabaser där ibland MySQL, Access och MS SQL. Det ända man behövde göra var att tabort eller lägga till en "kommenteringstecken" ' ....
Men visst kan man få ändra lite SQL-satser...
280 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2