Och https://www.namecheap.com tar fortfarande $8.88 vilket borde bli ca: 70kr
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Poffe alternativt forumledare@webforum.nu.
Poffe
Moderator, webForum
14 svar · 473 visningar · startad av nicSE
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Poffe alternativt forumledare@webforum.nu.
Poffe
Moderator, webForum
Och https://www.namecheap.com tar fortfarande $8.88 vilket borde bli ca: 70kr
Hur fasiken tror du spam ska kunna gynna dina affärer :x
Folk blir oftast bara irreterade, dessutom kan nicket vara lite missvisande
Verkar oseriöst.
haha, alla inlägg förutom detta än så länge är bort censuerade.
Mmm verkar väldigt seriöst att betala in på ett personligt konto :x Eventuell företagsinfo saknas helt. Tvekar iof på att det är ett företag.
nicSE
Tips!
Om du vill ha några kunder sluta använd Cgi free script. Eller hur det nu verkar. Testade att skicka en beställning och då kom jag till en regestrerings sida.
I vilket fall som helst registrera dig själv där så att dina kunder slipper få upp sådant.
You are not allowed to send an email to rssgt@nchost.st.
However, if rssgt@nchost.st is your e-mail you can sign up for a free Cgi4Free account and start sending mail to rssgt@nchost.st using this form.
If you are already a Cgi4Free member, just login and agree to the Formmail License before you use this service.Sign up for your FREE Cgi4Free account!
LOL! Bra att spamma en tjänst som inte ens går att beställa då har man verkligen lyckats.
@nders skrev:
Men, man kan ju i alla fall köpa toppdomäner!
Pax för .se och .com!
Jamen jag är svensk då borde jag väll få .se? :q
Fint med .st domän för "Företag" som säljer domäner. :l
Kanske ska bidra lite med vad det är för någon som står bakom nchost.st .
En log från en irc-kanal på quakenet, rätt rolig sådan också.
Och ingen av länkarna fungerar?
Not Found
The requested URL /bestall.htm was not found on this server.Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Nu verkar han ha plockat ner sidan helt