Jag har bestämt mig för att lämna wF bakom mig och undrar om någon kan tipsa om ett forum liknande webForum, med inriktning på webbutveckling etc. Det viktigaste är att det är ett populärt och välbesökt forum.
Jag har bestämt mig för att lämna wF bakom mig och undrar om någon kan tipsa om ett forum liknande webForum, med inriktning på webbutveckling etc. Det viktigaste är att det är ett populärt och välbesökt forum.
Gå in på hos en Ferrari-återfösäljare och säg att du tänker göra dig av med din Ferrari och undrar om det finns något annat bilmärke som han kan rekomendera.
Du får nog inget riktigt bra svar. ;)
Hur som helst - jag har ingen aning varför du vill lämna wF men det kanske räcker med att ta en wF-fri vecka och återvända med nya krafter?
[...] det kanske räcker med att ta en wF-fri vecka och återvända med nya krafter?
Jo, du har nog rätt. En paus skulle säkert kunna dämpa det allra värsta hatet. Trots bristerna hos administrationen så finns ju faktiskt inget lika bra alternativ till wF, så om jag slipper kontakt med Del Pero blir jag nog kvar.
håller med, sweclockers är ganska kul, nordichardware funkar också, har nästan också slutat besöka wF, brukar gå in då och då, (anledning skulle stå här men vid närmare eftertanke så låter jag bäst i att skriva det här, annars skulle säkert tråden låsas osv...)
Jag gillar TBGv2, som - trots att det är helt omodererat - innehåller mindre trams och flams än t ex webForum. Dessutom är det trådade upplägget och hastigheten på forumet överlägsen alla dessa forum i gästboks-stil (som t ex wf). Dock är det framförallt inriktat på datorhårdvara.
Eller så bara växer alla upp en smula?
Herregud, det finns folk som jag inte gillar här, som jag tycker e muppiga osv men jag är här ändå. Vissa gillar säkert inte att jag är det, men vaf*n bryr jag mig om det.
Väx upp.