Var reggar man bäst en .nu domän? Jag har hittat www.nu, där kostar det 60$ för två år, jag vill gärna betala för ett år i taget.... Utöver detta tycker jag att sidan https://www.nu är under all kritik, trycker man tex på "frågor och svar" så får man upp nästa sida på engelska etc.....känns inte som jag vill stödja dem, kan man gå utomlands nånstans och få ett mycket bättre pris? (Tex så kan man ju få exempelvis .com addresser till mindre än 1/4-del av detta pris...)
P.s Har sökt i forumet, men svårt att hitta då "nu" finns i hur många trådar som helst...
Skall också tillägga att undersidorna också finns på svenska. Se till att inställningarna för cookies inte ligger på högre än "mellanhög" så skall du nog komma in på de svenska sidorna. :)
Skall också tillägga att undersidorna också finns på svenska. Se till att inställningarna för cookies inte ligger på högre än "mellanhög" så skall du nog komma in på de svenska sidorna. :)
aha, det förklarar saken. *tack*
Hittade några utländska sidor nu där man kan regga, men de kostar $80 resp $100 för två år.....*S*