webForumDet fria alternativet

whoxhosting.net

Webbservrar

4 svar · 317 visningar · startad av huskyboy

Medlem sedan dec. 2002175 inlägg
Frågan#1

Whoxhosting.net är det någon som har någon uppfattning om det webhotellet?

Medlem sedan jan. 2003737 inlägg

Då jag äger företaget så har jag nog rätt så bra koll ;)

I övrigt vet jag väl inte om jag har så många kunder som är medlemmar i webforum.

Medlem sedan dec. 2002175 inlägg

Men vad bra. Då kanske du kan tala om vad ni har för komponenter installerade på windowsservrarna.

Medlem sedan mars 200399 inlägg

Jag har min fotbollsklubbs hemsida hos dem. Varit kund i ca. 3 månader och är ganska nöjd.
Jag har inte kollat uptimen och hastigheten eftersom hemsidan inte är kritisk på något sätt. Och så kör jag på Linuxvarianten och kan inte säga något om Windowsservrarna.
Kan tillägga att supporten har alltid svarat kvickt på de mejlen jag skickat.

Decibel: snygg hemsida ni har bytt till. Hade inte lagt märke till det :D

Medlem sedan jan. 2003737 inlägg

huskyboy skrev:

Men vad bra. Då kanske du kan tala om vad ni har för komponenter installerade på windowsservrarna.

Då vi nyss börjat köra med windowsservrar så har vi just nu inga komponenter installerade, vi kommer att installera komponenter som är fria på önskemål av kunder.
Då vi idag har så låga priser, och väldigt få kunder använder speciella komponenter blir det en förlustaffär för oss att köpa komponenter.
Men fria prylar är inga problem att installera, så länge dom har en vettig funktion och inte är totalt värdelös vad gällande säkerhet.

Om det blir hög efterfrågan på en betal-komponent så kommer vi såklar köpa in den för att tillgodose behovet och önskemålen.

375 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
244 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)