webForumDet fria alternativet

FS Datas lama ursäkter

Konsumentråd

6 svar · 454 visningar · startad av Skarre

Medlem sedan apr. 20012 427 inlägg
Frågan#1

Skarre skrev:

Senast jag frågade när jag skulle få tillbaka mina pengar för se-domäner som inte registrerades fick jag svaret "i mitten av maj" och jag anser att "mitten av maj" nu är förbi. Var är min återbetalning?

FS Data skrev:

På grund av problem med postgirot har vi inte kunnat göra denna utbetalning ännu. Mer information kring detta kommer inom kort skickas ut, och vi hoppas kunna påbörja återbetalningen under juni månad.

"problem med postgirot". Skrattretande... nästan :OO

Medlem sedan juni 20001 521 inlägg

Du får väl skicka en betalningspåminnelse med sedvanliga pålägg.

Medlem sedan dec. 20011 978 inlägg

Skojar du? Betalar inte FS Data sina räkningar?
Inget ovanligt tydligen.
Jag är en av deras fodringsägare, för en helt annan sak förvisso. Några pengar lär jag inte få se röken av. :x

Det tog dem ca 2 veckor att skicka en uppsägningsblankett när jag flyttade till Aleborg, och den blanketten var jag tvungen att skriva under för att de skulle släppa domänen. Jag fattar inte hur jag kunde vara kund hos dem så länge som jag var.

Förresten, vet någon vilken myndighet jag ska vända mig till angående den uteblivna återbetalningen av mina pengar?

Medlem sedan apr. 20022 743 inlägg

http://www.ko.se kanske passar?

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Hihi lite off topic men jag har prao:at på fs data. Kommer ihåg att jag bl.a. fick sitt och klistra om fakuterer en dag pga de gjort ngt fel. ;)

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
118 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)