webForumDet fria alternativet

Erfarenheter Sajthotellet

Webbhotell & domäner

5 svar · 470 visningar · startad av tool

Medlem sedan mars 20036 inlägg
Frågan#1

Hej,
Planerar att skaffa ett web-hotell för en förening. Siten ligger idag på Yahoo, seg och pop-upfönster. Mina krav är: Billigt, tillgängligt, no ads.

Har tittat på Sajthotellet och de verkar uppfylla dessa kriterier. Jag är nu intresserad av att höra vilka erfarenheter som finns av detta hotell.

Jag är även intresserad av att veta vart man billigt och fristående kan registrera domännamn (.se alt .nu).

Hälsningar
:D

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Välkommen till wF!

Du kan ju börja med att läsa den här tråden, för att få ett litet hum om vilken sorts webhotell det är. Det känns som att det finns betydligt bättre val.

Mvh,

Hej @nders,
Har läst den tråden och vad jag förstår hade man begränsningar i supporten under julhelgen - inget ovanligt efter vad jag förstår. Det verkar ju som om servrarna fungerade under perioden i alla fall, eller .....?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Du kan ju alltid gå igenom Internet & Webbtjänster och kika på bymaries trådar. Hon verkar i alla fall inte vara helt nöjd.

Mvh,

Jag har titta på bymarie's inlägg. Vad jag förstår så bottnade hennes missnöje med en missuppfattning. Jag har äve frågat henne direkt och väntar på svar

mvh

Är det INGEN här som har erfarenhet av Sathotellet??

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)