Vi Regerar.com:are ser oss runt lite efter nya mail-alternativ. Det går rätt så bra och vi skulle helst slippa ha Everyone.net som "mail-leverantör".
På http://www.netmongol.com får vi för ca. 30 dollar/mån tillräckligt många konton. Är det ett bra alternativ? Eller finns det andra som är bättre/billigare?
Är dom i huvudtaget tillräckligt pålitliga för att lämna ut kredikorts-info till?
Ger du ditt kontokort till en sjuttonåring i mcdonalds kassan ?
jag har faktiskt stått i kassan på mcd och kan intyga att det inte är så säkert att ge konotkort, hur lätt som helst att ra det genom en card-scan... speciellt som på den andra restaurangen jag jobbade på där alla i kassan hade en egen läsare under skärmen som var väl dold för både gästen och resten av personalen...
Jag har varit i kontakt med killen som har netmongol för ca 1 år sedan. Han verkar seriös, men jag har dålig koll på hur bra hans tjänst är.
Anledningen att vi inte köpte av honom var att han vid det tillfället hade en Windows-server webmail som var full av en massa javascript och skräp.
Han är medlem på geekvillage.com och erbjuder lite rabatt för det forumets medlemar.