Är det värt det om man har en enda sida man vill ska registreras?
sidan är ju en frame sida så jag vill bara ha den indexerad.
men ska jag betala 3000:- bara för få den indexerad inom två dagar eller inte betala något och väta 4 veckor istället..
Vad är att rekommendera? sidan behöver ju registreras på flera sökmotorer så det kan ju bli en nota på ca 10 000:- *rätt surt.
Whoa! Jag skulle då aldrig betala för något liknande. Är det en sida som endast ska gälla en begränsad tid?
Är det väldigt viktigt att folk hittar sidan snabbt?
För dom pengarna kan du onekligen sitta en stund och anmäla den manuellt både här och där.
(Med reservation över vad som verkligen ingår i de 3000:-)
Jag vill snabbt får sidan indexerad på typ altavista och google samt msn och evreka..
men om man betalar 3000:- typ så kunde man ju registrera flera sidor men jag vill ju bara få index.htm indexerad och inte t.ex produkter.htm då den ligger i en frame??
Jag har inte betalat ett dugg för den trafiken. Om du nu ska använda pengarna till något så satsa på Google Adwords eller liknande, eller betala någon att göra en version av din sida som inte bygger på frames. Att betala för att få en framessida indexerad i Altavista eller liknande sökmotor känns som bortkastade pengar. Visst, du hamnar kanske i deras index men hur många besökare tror du att du får därifrån?
Jag vill snabbt får sidan indexerad på typ altavista och google samt msn och evreka..
men om man betalar 3000:- typ så kunde man ju registrera flera sidor men jag vill ju bara få index.htm indexerad och inte t.ex produkter.htm då den ligger i en frame??
det är väll bättre att få så många sidor sm möjligt på din site indexerade, och även ha lite olika keywords på dem så får du ju ett störra utbud så att säga. och på sidorna som ligger i framar är det bara att lägga in en kod som göra att framsetet kommer fram, finns säkert i javascript-forumet
Hur fick du den loggen? har du gjort ett eget script saom loggar besökaren eller???
Jag laddade hem gårdagens loggfil från webbhotellet och tittade på den med ett program som heter "10-Strike Log-Analyzer". Annars brukar de flesta webbhotell ha minst ett statisktikprogram som Webalizer eller Awstats installerat.
275 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2