Ja, det kan det vara. Du har ingen brandvägg påslagen?
Jag kan inte logga in på Hotmail.
Kan det vara något fel inställt i Windows eller Internet Eplorer?
Tack på för hand!
///Daniel Eriksson
:h
15 svar · 473 visningar · startad av worldtech
Jag kan inte logga in på Hotmail.
Kan det vara något fel inställt i Windows eller Internet Eplorer?
Tack på för hand!
///Daniel Eriksson
:h
Ja, det kan det vara. Du har ingen brandvägg påslagen?
hotmail verkar vara nere, jag kan inte heller logga in,
kommer inte ens fram till inloggningen
Jag kommer in utan problem
Jag fick "This server is too busy. "
Tråden flyttas från Windows till Internet & Webbtjänster då det verkar vara hos Hotmail felet ligger.
Lästa för några dagar sendan om en patch från microsoft som tydligen skulle ställa till problem med att logga in på deras passport tjänster. Jag kan dock inte komma på vart jag läste det.
Jag kan inte heller komma in på viss andra inloggningar ex. Föreningssparbanken. Kan det inte vara något fel inställt? Jag har Windows 2000, på min andra dator som jag har Windows 95 fungerar det utmärkt.
Jag har flera gånger haft liknande problem med att komma in, ibland "too busy", ibland andra felmeddelanden, och varje gång har det funkat klockrent att logga in igen när jag tagit bort allla cookies med koppling till msn och passport ;)
(jag kör senaste MSIE6 och Win2K med senaste servicepack när jag "hotmailar" ;) )...
Det står still nu var tar man bort cookies? Jag har gjort det innan men kommer inte ihåg.
///Daniel Eriksson
Verktygsmenyn - Internetalternativ
Du kan ta bort *alla* cookies på en gång med en knapp i inställningarna i Explorer, eller så kan du gå in i "cookies-biblioteket" som antingen ligger i din profil, i program under Internet Explorer eller i ditt Windows-bibliotek (beroende på version av Windows) och radera dem en och en.
Sök efter kataloger som heter "Cookies" ;)
Just det
Fungerar fortfarande inte. Kan man kolla om man har någon brandvägg på. Kan det vara något med Norton?