Frågan#1 Hej!
Kan man använde en mail som inte är Hotmail till MSN för att chatta?
(I mitt fall runbox.com)
Var ställer man i så fall in det? För "@hotmail" är "förtryckt" och går inte att ändra där man fyller i.
Läste nånstans om en person som använde en udda mailaddress på MSN, så det bör gå...
Snälla hjälp... :)
Mc FettoMedlem sedan nov. 20022 355 inläggkan bara säga att det går... vet inte hur. Men har polare som kör med andra mail än hotmail!
De som har en annan e-mail adress och är inloggade på msn, använder förmodligen programet trillian, där icq och msn är "samma sak".
Mc FettoMedlem sedan nov. 20022 355 inläggFel, känner till människor som använder msn med icke hotmailkonton!
jag använder msn utan någon hotmailadress
Det är väl bara att logga in med sin Email och sitt email lösenord
Zzipp3rMedlem sedan aug. 2000963 inlägg gå tillväga såhär:
öppna msn nu e du ju inte inloggad (antagligen)
klicka på" to sign in with a different account, click here"
sen nere i vänstra hörnet
get .net passport
sen får du fråga om du har en email eller om du vill skapa en hotmail. svårare är det inte!
Hej
/jens
NiehlsMedlem sedan juli 2002131 inläggNär jag signade upp så fyllde jag bara i min .home.se-adress och ett lösenord...
aldrig tal om nåt hotmail-konto..usch
Zzipp3rMedlem sedan aug. 2000963 inlägg niels du har aldrig fått spam lr nåt till home.se adressen sen?
MMalmMedlem sedan aug. 2002560 inlägg Bara att logga in vanligt!?
GGunnarMedlem sedan jan. 200331 inlägg fungerar väl bara på windows xp att köra med annat än hotmail? iaf var det så förut. de kanske har ändrat...
r: oj märkte visst inte att jag var inloggad med farsans konto :p (visslaren)
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggkör min sebastian.nu-adress på msn med mac. jag registrerade bara ett passportkonto