Har testat två olika lösningar "frame" och "redirect" ... kör man frame så ligger adressen kvar ( dock slutar mina pop up fönster att fungera) och med redirect blir det som jag nämnde ovan...
Men jag vill inte ha några av dessa lösningar... jag vill att min adress skall stå kvar och att sidan som visas skall stå efter ..ex. http://www.linuslerge.net/man.asp
Jag var just i kontakt med mitt webhotell, angående inställningarna på Namecheap, och fick detta, hoppas det kan hjälpa dig. (Jag tror inte du ska använda inställningarna du skriver om). I steg 6 får du byta till ditt webhotell:s NS:er.
Lycka till. :)
It will take 24-48 hours for the nameserver changes to take effect. For future reference, here is how you do it:
1. log into namecheap.com
2. click on "manage domains"
3. click on "manage" on the line of the domain name you want to change
4. click on "Modify nameservers" in the left column
5. pick "Custom Nameservers" from the drop-down menu
6. add our nameservers in the first two lines: ns1.ariaswebhosting.com ns2.ariaswebhosting.com
7. click on "Save Changes"
Jag är inte så hemma på IIS att jag kan förklara ordagrant så det blir rätt, men om du kikar i Webserver -IIS / PWS forumet så finns det nog nån liten guide, annars kan du ju ställa frågan där hur man lägger till en virtual host i IIS så att en viss domän har www-rooten i en viss katalog på servern.
Peka domänen mot ditt ip via namecheap. Om du då skriver in domänen så borde du komma till rooten på din server. För att komma till rätt mapp får du ändra inställningarna i IIS.
Vad kör du för os/server?
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25