Sök här på wF, Laki. Har startats massor med liknande trådar. I samtliga dessa tipsas det om aleborg.com (oftast är det inte aleborg som tipsar heller :) ) så det kanske är nåt?
Laki, ta en titt på http://www.space2u.com/hotell.htm - dock så vet jag inte deras priser och trafik men en sak kan jag lova dig, inte behöver du fri trafik (obegränsat trafik enligt din tolkning). 1GB trafik räknas lätt och okomplicerat som 40 000 sidvisningar.
Bra! ;)
ja det stämmer har inte haft något som helst problem och supporten är hur bra som helst, Så fort jag frågar om nått får jag svar precis efter jag tryckt på send oftas ;)
men det är mest ICQ. Tror han är lika snabb på mailen annars finns telefon eller netmeeting ;)
och det fantastiska är att han är ensam ;). Och jag tycker han gör det skit bra, för om man kollar på stora företag med många anställda så är det mycket sämre än aleborg ;)
Under vecka 33 kan det vara svårt att nå oss via telefon pga semester. Vi kontrollerar självklart e-posten dagligen och besvarar frågor, sköter support samt tar hand om nya kunder.
Martin är LOK's gamla sångare, vi är 5 st som sammarbetar men jag sköter webbhotellet. Erik S hjälper till med säkerhet mm på webbhotellet. Eftersom vi alla har egna företag och byter tjänster med varandra så slipper vi betala ut löner till ett gäng anställda. Det gör att konkursrisken som är så stor i IT-världen minskar drastiskt till 0% :e
Support sker via ICQ samt mail, men den bästa supporten sker via telefon :)
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2