webForumDet fria alternativet

Alxhost.com?

Webbhotell & domäner

6 svar · 284 visningar · startad av Lövgren

Medlem sedan dec. 20012 inlägg
Frågan#1

Jag är alldeles ny på detta ställe, och detta blir mitt första inlägg.. Det är så här att jag har kollat lite på alxhost.com, deras priser är ju ganska billiga, men ifall någon vet hur det gick för hs-server.nu, som fanns förra året, dem hade ungefär samma typ av webhotell man fick jättemycket utrymme för någon hundring/månad... Men sedan så låg ju webhotellet nere typ ständigt och en gång låg det nere i veckan... Sedan la dem ju ner hela webhotellet... Någon som har någon erfarenhet av alxhost? Så att man inte betalar en hundrig i månaden till en unge som har datorn i garderoben...

God jul på er alla!

Medlem sedan okt. 20005 273 inlägg

Du kan ju slå ett mail till patrikpolly ;)

------------------
kolung.....det tål att tänkas på!

Medlem sedan dec. 20012 inlägg

Vem är det?

Medlem sedan mars 2001243 inlägg

Klicka på länken så ser du, av allt att döma så borde det vara han som driver Alexhost.

------------------
"Ni tre går och bildar en kvadrat" (Rolf Zetterlund under ett träningspass)

Medlem sedan juni 2001181 inlägg

Eftersom alxhost också driver alxnet , (som jag tycker är en av de mest seriösa gratistjänsterna på nätet) så tror jag de är ganska vettiga. Men jag har inte provat deras webhotell.
Hade för mig att de hade 1 månads gratis provtid. Så du kan ju prova dem själv.

------------------
Gratis hemsideadress och email => http://www.has.it

Medlem sedan okt. 2000885 inlägg

Denna fråga har varit uppe tidigare - så använd sökfunktionen så finner ni en avslutatd diskussion.

------------------
Sprit löser inga problem, men det gör inte mjölk heller...

Medlem sedan mars 2001190 inlägg

Hej Lövgren,

Jag är part i målet så jag kan inte med trovärdighet berätta för dig om vårt webbhotell är bra eller inte - det får andra avgöra. Som 2bas säger har vi en månads gratis prövotid där du kan prova på tjänsten och se om det passar dig. http://www.alxhost.com/order/free_trial.php är adressen till sidan för att pröva på.

Om du har några frågor är du välkommen att maila mig.

MvH
Patrik Lindgren

PS. 2bas: Tack för berömmet!

------------------
Patrik Lindgren
Alxnet.se - gratis webbverktyg

Alxhost - Webbhotell

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)