Är det någon som har några erfarenheter med alxhost? Jag har bara testat alx's gästböcker å dom rokkar ju! :e
/M
------------------
Keep on rocking 24-7
8 svar · 732 visningar · startad av cHeMiCaL-X
Synd att ni inte stöder ASP annars hadde jag varit VÄLDIGT intresserad av erat Premium Hosting paket!
------------------
"Where monkeys and nutty proffesors live. That's where i live"
Är det någon som har några erfarenheter med alxhost? Jag har bara testat alx's gästböcker å dom rokkar ju! :e
/M
------------------
Keep on rocking 24-7
cHeMiCaL-X,
Tyvärr stödjer vi inte ASP i dagsläget. Vi har dock planer på att installera ChiliSoft ASP. När det blir vet jag dock inte.
Se det hela som en bra motivator till att lära dig PHP eller Perl :)
cmk, jag har bara goda erfarenheter men det känns som jag är lite part i målet :)
Med vänlig hälsning,
Patrik Lindgren
------------------
Patrik Lindgren
Alxnet.se - gratis webbverktyg
cmk,
Om du vill se vad vi går för erbjuder vi en gratis testmånad. Dvs du registrerar dig för ett fullt fungerande konto som du kan testa i en månad. Är du inte nöjd säger du bara till så raderar vi dig. Är du nöjd betalar du. Så enkelt är det :)
Adressen till formuläret är: http://www.alxhost.com/order/free_trial.php
Hälsningar,
Patrik Lindgren
------------------
Patrik Lindgren
patrickpolly: Jag har redan blivigt erbjuden det via eran livechat, får jag två månader då eller? :e ;)
Är det ingen här i forumet som vet något om alx*host* ;) eller?
/Marty
------------------
Keep on rocking 24-7
Varför klaga på det här??? Ligger deras site undr wF???
Tror att det ger mer om du skriver till dom istället. ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Patrickpolly:
Hur kommer det sig att Alxnet.se inte har något telefonnummer eller adress på er webbsida som man kan kontakta er på?
Tycker man ska kunna kräva det av alla seriösa företag (stora som små) att iallafall ha en fysisk adress man kan kontakta dem på!
Ursäkten om för många kunder som jag såg någonstans köper jag inte. Har man många kunder har man också råd att ta bra hand om kunderna.
Titta på andra stora företag med många kunder, alla har de adress och telefonnummer som man kan nå dem på!
//Rickard
Hej Rickard,
Vårt nummer och adress ligger ordentligt utlagd på våra ordersidor, dvs på de sidor där det är relevant att informationen ligger.
Om du vill kontakta oss kan du ringa:
08-792 50 40 eller skicka vanligt brev till:
Alxnet AB
Hörnåkersvägen 6A
183 65, Täby
Jag noterar dock att vi inte har någon sådan kontaktinformation på Alxhost.com. Det är, precis som du säger, dåligt och det ska jag göra något åt på måndag.
Välkommen att höra av dig!
Med vänlig hälsning,
Patrik Lindgren
------------------
Patrik Lindgren
Hej Patrik
Det låter bra det.
Iof skrev du så här förut på ett annat ställe här på Webforum, så du måste ju ha "noterat" detta med avsaknaden av adress och telefonnummer förut:
Anledningen till att vi inte valt att lägga ut vårt telefonnummer är att vi har över 800.000 kunder på Alxnet. Om varannan medlem ringer en gång om året för att fråga om något blir det en hel del telefonsamtaltid.
Men man måste ju få ändra sig, eller hur. ;)
Det låter iallafall bra att ni tänker fixa det. Tror att ni tjänar på det i längden.
//Rickard
[Redigerat av Niceone den 18 nov 2001]
[Redigerat av Niceone den 18 nov 2001]