Hej!
Känner flera som använder digikom, vilket de är nöjda med.
http://www.dknet.se
Lycka till!
Mvh Jörgen :)
------------------
"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar."
18 svar · 490 visningar · startad av Method
Sökte på forumet men hittade inget nytt inlägg om detta (Webhotellen ändrar ju sig i kvalité ;)).
Vet någon nåt bra webbhotell med bra support, utan större driftstörningar och inte allt för dyra?
Tack på förhand!
Jonas
------------------
--------------
STARZINGER
Tackar & Bockar forumet rockar!
Med ett hugg faller inget träd
Hej!
Känner flera som använder digikom, vilket de är nöjda med.
http://www.dknet.se
Lycka till!
Mvh Jörgen :)
------------------
"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar."
Jag har digikom och de är jag väldigt nöjd med.
Har alltid fått snabba svar om jag skickat mail.
Inga direkt större driftstörningar heller. Har alltid kommit in på min sida när jag testat.
------------------
// David - Probably the best guy in the world
Loopia.se har blivit utvald till sveriges bästa webbhotel i tidningen internet world,
Jag använder den och får bra support de är billiga och inga problem har jag haft hittils!
------------------
MvH
Mehmet Aksoy
eToJoy - a place to JOY!
info@eToJoy.com
okej jag hoppar med på dennna! Jag såg loopia och tyckte de verkade mycket bra?? någon som har några erfarenheter om dem?? och sedan vilka komponeneter finns det installerade? vilken mail osv?
okej eftersom ingen ville svara så fick jag maila dem själv och fick svar idag som följer
Vi har idag enbart ASP-komponenterna JMail (motsvarande CDONTS) och AspUpload,
men vi tar gärna in förslag på ytterligare komponenter som kan användas.
Varför skriver jag nu detta?? aja tänkte bara vara snäll om någon annan undrar i framtiden så kan du söka på detta! :e
mozilla: shyrrans :)
nån som beställt hos dom (loopia), den skriftliga bekräftelsen, hur länge ska man vänta på den?...
------------------
I just lay back and let the big beat lead me
Loopia skickar uppgifterna samma dag man beställt om man fyllt i allting rätt, det innebär att du får uppgifterna vardagen därpå.
Vid ompekningar eller nyregistreringar av .se domän kan det ta lite längre tid (några dagar) beroende på om de andra hotellen svarar eller om Nic-se har mycket att göra.
Jag lägger numera alla mina kunder hos Loopia och dom fungerar SUPER!
okej, för jag beställde (m. .nu-domän) i söndags kväll via deras webb och har fortfarande inte fått nåt. inte ens ett litet mail. :( (en bekräftelse på att beställningen var genomförd dök upp när jag skickat dock)
får se om det dyker upp nåt i brevlådan idag, annars börjar jag bli lite ledsen.
------------------
Hej,
Vi tycker att du ska ringa oss om du ännu inte fått något besked. Vi skickar alltid alla uppgifter samma dag dom kommer in, alltså borde du ha fått post från oss i tisdags?
Ibland kommer vissa brev aldrig fram, detta händer ungefär en gång på 1000 och då är det posten som slarvat bort brevet.
Om du ringer oss så ser vi naturligtvis till att din order blir aktiverad.
Vi har länge jobbat på att automatisera alla våra system och kan därför garantera att posten alltid går iväg samma dag orden kommer in om det är före 17.00 annars dagen efter.
Anledningen till att vi inte skickar ut någonting via e-post är att det ibland stavats fel på e-postadressen och ibland fylls det i en falsk adress o.s.v. Vi anser att posten är det säkraste bekräftelsesättet fast enstaka brev ibland inte kommer fram.
Med vänlig hälsning
Sam Nurmi
Loopia – Support
sure thing. hör av mig via telefon.
------------------
hmm, har egen server(win2000) eget företag, mycket plats på servern...
hade tänkt nått sånt här i prisväg: http://www.data-doktorn.nu/priser.asp
vad tror ni?
mejla mig om ni är intresserade :e
------------------
Data-Doktorn
Min egen musik!
Mitt coverband
WAP(på förfrågan)
Varför det? Lika intelligent som att ha "Möjlighet serva JPEG-bilder (på förfrågan)".
Det är ju inte så att WML-stöd kräver direkt mycket, tre nya MIME-typer skall konfas i webbservern och sen är det klart.
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".
man måste ställa in det på varje domän i IIS:en, om man inte har tänkt att använda det så är det ju ingen ide att aktivera det, eller hur?
Inte många som använder det, då e det bättre att man får säga till om man vill ha det så fixar jag det då!
------------------
Data-Doktorn
Min egen musik!
Mitt coverband
WAP sidor är ju inget annat än "vanliga" sidor, typ .asp. För att köra dessa behövs ingen inställning alls, det är bara att surfa in med telefonen. Däremot om man ska använda wml script eller liknande, så behöver en inställning göras. Fast inget betungade. denna inställning görs ju för varje separat webbplats, det är så IIS funkar. Man gör separata inställningar för varje domän.
/T
------------------
Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no
Kan bara instämma med föregående talare, har aldrig haft problem med Loopia.
Jag använder:
www.swebase.com
Helt ok tycker jag !
Bra pris och support !
------------------
Tjäna pengar på dina idéer
Använder loopia också. Dom har funkat helt ok!
------------------
"Where monkeys and nutty proffesors live. That's where i live"