mozilla: jo, har man laddat hem t.ex. halva låten kan man öppna den i vilken mp3 spelare som helst och lyssna på, öh, halva låten ;)
Fredriksson, om du inte har ändrat i defaultinställningarna sparas halvfärdiga låter i KaZaA\My Shared Folder, med nåt obegripligt namn som "kazaadownload100152759145214672.dat".
------------------ "If God had wanted you to wear earrings, he'd have made you a girl." - Alabama Governor Don Siegelman :e
Muzzafarath: Jo, det har jag sett. Men alla de filerna tar ingen plats (0 byte). Saken är den att jag faktiskt är ute efter de halvfärdiga nedladdningarna som vanliga filer.
Men alla de filerna tar ingen plats (0 byte). Saken är den att jag faktiskt är ute efter de halvfärdiga nedladdningarna som vanliga filer.
"kazaadownload100152759145214672.dat" (och liknande) *är* de riktiga filerna (pröva att öppna dem i Winamp och se vad som händer, Explorer kanske säger att de är 0 byte, men jag lovar dig, musiken finns där, just nu lyssnar jag på en halvfärdig version av Van Halen's "Dreams" som laddades hem till 36% innan jag tryckte på Cancel ;)). Stänger du av KaZaA och väntar några sekunder ser du att Explorer helt plötsligt rapporterar deras riktiga storlek (varför det är så vet jag inte).
Efter att du har konstaterat att t.ex. "kazaadownload100152759145214672.dat" är den halvfärdiga låten som du är ute efter kan du döpa om den till "Låten.mp3" om du vill och sedan så är den som vilken annan mp3 som finns på ditt system...
------------------ "If God had wanted you to wear earrings, he'd have made you a girl." - Alabama Governor Don Siegelman :e
Du har rätt, Swey. Väljer man Cancel så tas filen bort, men om man spelar upp filen samtidigt som den laddas hem och trycker på Cancel tas den inte bort (så har jag uppbenbarligen gjort).
:r