Inget som jag har upplevt iaf. Är som sagt var helnöjd med dom. Använde dom även då jag jobbade åt ett företag på nätet då jag fick mellan 300 och 600 mail om dagen och det funkade fint. (därmed inte sagt att jag svarade eller ens läste alla dessa mail :e )
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Var nyss inne på Home.se för att fixa mig en ny mail ad. men, har ni sätt ALLA dom j*vla frågor och nyhetsbrev man MÅSTE fylla i :x inte en chans att man fixar mail där !!! :l :x
finns det fler, har tjohoo.se men det funkar inget bra !!
------------------
MVH
/C In /dev/null no one can hear you scream
har ni sätt ALLA dom j*vla frågor och nyhetsbrev man MÅSTE fylla i inte en chans att man fixar mail där
Det är en del uppgifter om ens hushåll som man måste ange, ja. Men om det är personligt kan du säkert ljuga utan problem. Du måste också välja vad du vill ha reklam om. Fast bli inte besviken om du bara får reklam en gång om året.
Med tanke på att @home nästan aldrig krånglat, att de nästan aldrig skickar reklam och dessutom är gratis så är det en mycket bra tjänst. De har dessutom både POP och webbpost på samma konto.