webForumDet fria alternativet

Osäker på Företag med bredband

Webbhotell & domäner

8 svar · 321 visningar · startad av Kiwifagel

Medlem sedan feb. 2001337 inlägg
Frågan#1

Kan nån kolla in detta företaget
http://www.powernet.se/hollviken

Tror inte man kan lita på dem. Läs lite om de och säg vad du tror.

Mvh/Nike

Medlem sedan maj 20017 inlägg

företaget känner jag igen, de har kopplat upp flera ställen, du kan läsa om dessa samhällen på, följande adresser:

forum.lindenytt.com www.bredbandivinslov.com www.aled.nu

hoppas du får ut något vettigt!

/ dej

Medlem sedan feb. 2001337 inlägg

Undrade mer om detta är ett företag som kan sina saker. eller bara ett bluff företag

tja, ett bluff företag är det iaf. inte, men sen om det är bra på sina saker eller inte det är en annan femma, gå in på forum.lindenytt.com och läs under deras bredbands rubrik, där kan du läsa om hur mycket problem de i lindenytt haft och har, men läser man sen på www.aled.nu så verkar de funka bra! har för mig de även var med i en artikel för ett tag sen i antingen pc för alla eller internetworld, alltså företaget powernet.. och då borde man kanske vara något sådär "säker" på sin sak, eller vad vet jag!

/ dej

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Petra (Cyberpet) och någon annan här på wF surfar med dem.. Det är inget bluff-företag. De har medverkat i ett antal tidningar.. jag tror att jag läste en artikel om företaget i Industry Standard någon månad sedan.

------------------
webmaster resources

Medlem sedan apr. 2000642 inlägg

jag har haft powernet i ett halvår nu ungefär, och är helnöjd... fast jag har inte fått nån faktura ännu... :e

------------------
PeterSign v 2.3.36

det är väl bara att tacka och ta emot :)

Medlem sedan okt. 2000885 inlägg

Jag frågade om samma sak för ett tag sen, så sök på powernet på dett forum så finner du fler svar.

------------------
All ovan text i detta inlägg är public domain och får citeras

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Man skulle lika gärna kunna säga att Telia är ett bluff företag när det gäller bredband......

------------------
<A HREF="http://hem.passagen.se/tengblad/com/index.html" TARGET=_blank>[~FirstWave~]</A>

"Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år"

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)