Jag har skaffat telia ADSL. En kompis till mig sa att man var tvungen att ha teila som förval om man skaffade deras ADSL tjänst. Skitsnack sa jag till honom! Jag som är en av de sämsta på att läsa det finstilta på pappaer och dyligt. Häromdagen så damp det ner ett papper från telia om att de registrerat att jag vill ha dem som förval?!? Det är det sista jag skulle göra! Nu hittar jag inte papperna med det finstilta på. Är det nån som vet om detta är sant? Att man måste ha dem som förval för att få deras ADSL tjänst? Det är i så fall ännu ett maffiagrepp från vårt kära hatade ¤#%¤¤%annade telia!!!
Ett litet utdrag från telias websida:
Det är du som bestämmer vilket bolag du vill anlita som huvudleverantör för ditt samtal, ditt förval. Samtidigt har du frihet att när som helst välja ett annat bolag när du ska ringa.
------------------
Som skinheadet sa:
-Jag ska fanimej flytta till ett land där de inte tar emot invandrare!
Nej, du behöver inte ha Telia som förval när du kör deras ADSL! Men har du snackat med dem i telefon på sistone och de frågade om du var nöjd med Telia eller nåt åt det hållet och de frågade om de kunde "göra en notering om det" eller hur de säger?
Det är ju inte omöjligt att det sitter nån kryssruta på ADSLpapprena heller, men det tror jag inte riktigt på. ;)
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans! Queen - Machines (1984)
Mailade dem och frågade vad ända in i helsifyr som har hänt! Och idag fick jag svar om att de den 16/3 fick ett fax från mig om att jag ville ha dem som förval? Helt otroligt! Måste vara nån av mina polare som känner till mitt hat till telia som har jävlats med mig eller liknande. Ska bli kul att få se det faxet. Om det nu finns något? Och om det finns något så är det ju otroligt att nån annan kan ändra mitt förval!!
------------------
Som skinheadet sa:
-Jag ska fanimej flytta till ett land där de inte tar emot invandrare!
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e