Ni kan strunta i den här frågan om ni vill för jag har löst det på annat sätt. Jag har iallafall fått bekräftat att zipfiler inte längre funkar hos Passagen (jag har bett andra prova med sina konton).
~ Maja
6 svar · 219 visningar · startad av Maja
Är det nån som hört om Passagen har blockerat användandet av zipfiler på deras servrar? Jag hade lagt ut en zipfil åt en kund, och den hittas inte. Jag kollade även ett par andra jag hade liggande (som jag vet funkat förut), men de hittas inte heller trots att de ligger där de låg förut. Jag håller på och lusläser Passagens hemsida men hittar ingen information om detta.
I normala fall använder jag förstås mitt webbhotell till sånt här, men denna fil är för stor.
~ Maja
[Redigerat av Maja den 05 mar 2001]
Ni kan strunta i den här frågan om ni vill för jag har löst det på annat sätt. Jag har iallafall fått bekräftat att zipfiler inte längre funkar hos Passagen (jag har bett andra prova med sina konton).
~ Maja
Varför använda Passagen?
Freedom2Surf duger nog för de flesta som inte har några högre ambitioner......
------------------
Who is [kruger]?
[Redigerat av oelbal den 05 mar 2001]
Nej jag håller med, Passagen är ingen höjdare. Men det kontot har legat och skräpat sen -97 och jag behövde snabbt plats för min stora zip-fil och tänkte mellanlagra den där.
Istället fixade jag mer Mb hos mitt webbhotell eftersom jag ändå hade tänkt göra det förr eller senare, så nu behöver jag inte gratisservrarna.
Freedom2Surf, är inte de ännu sämre än Passagen? Jag vet inte själv, men jag har hört så många andra beklaga sig.
~ Maja
Sämre än passagen?
Ingen reklam och stöd för php......det räcker.....
------------------
Who is [kruger]?
Det låter ju helt OK! :) Ska ha det i åtanke ifall jag råkar behöva gratisutrymme senare.
f2s = många perioder där servern är nere + att den är otroligt seg ofta.
------------------
jaha. vill du ha hårvax också?